Förlova oss i Italien?



Obs, personerna på bilden är inte jag och sambon... :P

En kompis hörde av sig idag och undrade om vi ska förlova oss i "romantiska" Italien. Inte vad jag vet. Jag tänker inte så mycket på sånt faktiskt. Känns som att det är andra saker som visar att man älskar varanda. Men vem vet, så småningom kanske det blir av...

Har haft en seg och lång dag och jag är rätt glad över att den börjar lida mot sitt slut. Tänker bara ligga här med datorn på magen och jäsa. Jag och sambon planerar semestern över msn. Var ska vi stanna, vilka grejer ska vi ha med oss, vad ska fixas. Jag orkar knappt tänka på det. Vill ju bara åka nu....

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ja men varför inte?! Ni har ju ändå vart tillsammans ett bra tag nu.. Slå till vettja! :)

2009-06-15 @ 21:00:40
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Isa

Ååh, Italien, mitt andra hem , åker dit om 14 dagar :) ! Ska ni förlova er någonstans så är de klart att ni ska göra det i Italien! Världens underbaraste och vackraste land.

2009-06-16 @ 11:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0