Kontraster


Midsommarhelgen var lugn och skön för vår del. God mat, vila och mycket promenader präglade vår helg. Nu pysslar vi med planeringen inför italienresan i slutet av veckan. Tält skall införskaffas såsom stormkök, alvedon, våtservetter och plåster. Plus 800 andra grejer. Men det är faktiskt roligt att planera, roligast är nog att kika runt på nätet efter olika ställen vi skall stanna på. Hittills har jag bla hittat ett kloster vi ska besöka i Toscana, nu är jag på jakt efter en skooutlet i Italien..kan det bli bättre än så?

Kontrasterna blir stora när man ena dagen befinner sig på en klippa med ett oändligt hav framför sig och nästa dag befinner sig i Malmö mitt i en demonstration för Irans frihet. Men, jag gillar det. Kontraster är bra, framförallt får man väldigt många influenser....Nu, städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0