Lider du också av skönhetsdepression?



Megan Fox
är så snygg att hon blir deprimerad. När hon kom underfund med att anledningen till att hon fick skådisjobb var att hon var snygg drabbades hon av en kris. Stackars Megan!

"Jag blev så arg på det att jag gick åt motsatt håll. Jag såg ut som en riktig butchflata i ungefär ett halvår. Sedan gick jag åt andra hållet. Från att ha varit en gigantisk lesbian på motorcykel gick jag till att bli en zombie och gick ner typ 13 kilo."

Intressant citat tycker jag. Att vara en butchflata är alltså motsvarigheten till att vara vacker och attraktiv. Där ser man. Sen kan man ju undra hur fan det kan vara en överraskning för människan att hon får jobb för att hon är snygg, är det inte det hela Hollywoodmaskineriet går ut på?  Nej, Megna lilla, jag vill inte läsa om dina depressioner. Jag skulle kunna skriva en rad om lyxproblem och om barnen som svälter i Afrika men jag orkar faktiskt inte...Jag har ju nog med mina egna depression, själv är jag så snygg att jag knappt kommer upp på morgonen...not...

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Haha, fan vad kul skrivet :D Men ååååh så snygg hon e! hmm.. och jag skrev precis ett inlägg med rubriken att jag va snygg idag!! haha, kanske inte ändå ;)



det går väl sådär med pluggandet.. jobbigt när man måste jobba liksom o inte känner att tiden räcker till.. som tur e blir det bara 12-16 imon så kan nog få nåt gjort på kvällen..



Hoppas du har en bra helg!

2009-06-13 @ 21:15:11
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Anna

Lider inte direkt av skönhetsdepression, men kan man få byta till det? Känns som att det skulle vara enklare att hantera..(?)

Hoppas du haft en underbar lördag tjejen! :)

2009-06-14 @ 01:25:06
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Leonard Camitz

HAHA älskar texten! here sista kommentaren är riktigt kul också:D

2009-06-16 @ 11:47:13
URL: http://LeonardCamitz.blogg.se.
Postat av: Evelina

Kan inte vara lätt att vara så snygg... lider med dem.

2009-06-16 @ 15:02:58
URL: http://evis3nvis.blogg.se/
Postat av: A

Hmm, jag funderade på det.. är du tillsammans med en kvinna? Du nämner aldrig "hon" eller "han", utan bara könsneutrala ord som "älsklingen" och "sambon". Finns det något bakom detta?

2009-06-17 @ 11:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0