Ligger lågt


Jag jobbar hemifrån den här veckan. En kollega skickade helt enkelt hem mig efter att jag höll på att bryta samman i förra veckan av stress. Det känns skönt att bara gå hemma och sega. Jag kollar på tv-serier, bloggar, läser tidningar, städar, tvättar och skiter ullständigt i det mesta. Eller nej, jag får anstränga mig att skita i det mesta. Jag är så stressad att jag blir stressad av att inte göra något. Inte bra. Men, det börjar bli lite bättre nu. Igår kom jag knappt ur sängen men jag fick acceptera det. Min kropp behöver vila. Det bästa med att gå hemma så här är att det är jäkligt mysigt, jag gosar med hunden, sambon, sover, myser igen osv...Det borde finnas mer tid i livet för mys helt enkelt eller så kanske man ska börja skriva in tid för mys i almanackan?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag tycker absolut man kan boka en dag lite då och då bara för sig själv, kunna säga "Nej tyvärr är den dagen bokad, kan vi ta mötet en annan dag?" :)

2009-06-11 @ 00:12:48
URL: http://evis3nvis.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh sweet att jobba hemifrån. var orsaken stress däremot så är jag nog inte så avis på det ;)

2009-06-11 @ 11:42:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Vankar det inte lite godis där (på bilden)? Tycker det ser ut som om hunden suktar efter något.. :D

2009-06-11 @ 15:59:14
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0