Ett liv efter döden?

Våra liv präglas väldigt mycket av döden för tillfället. Ett par nära släktingar sitter i väntrummet, min pappa har gått igenom en stor operation och saknaden efter ängelkompisen är stor. Jag funderar på om det finns liv efter döden och om de sitter där och väntar på oss när vi kommer. Kommer vi att få träffa dem igen, de som vi saknar så mycket och tänker på varje dag? Jag undrar....vad tror ni? Jag är inte rädd för döden. Kanske beror det på att den har varit ständigt närvarande under så många år...Jag funderar på om vi föds på nytt eller om vi förblir den vi är här på jorden. Om vi får en chans att bättra oss och göra saker annorlunda. Ja många tankar är det...nu är det sovdags.


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Sv: tack för din fina komplimang. Kul att du trivs med ditt hår. Tror säkert jag kommer älska det efter ett tag :) Synd dock man inte kan ha både och, typ varannan dag :)



Döden är hemsk. Varför måste den finnas. Fy! Jag ryser bara jag tänker på det. Är rädd att någon av mina nära ska dö.. Hoppas din pappa inte är alltför dålig..

Kom in o se mitt senaste inlägg så vet du vems blogg jag tycker du ska gå in o läsa.. hon är helt otroligt stark.

KRAM

2009-03-31 @ 17:40:08
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0