Måndag

Dagens funderingar:

* varför träffar man alltid på de där hemska människorna man inte vill träffa och som man inte träffat på tre år när man är som risigas, kallsvettig med mascaran smetad över halva ansiktet och varför har de människorna alltid en tendens att scanna en från topp till tå?

* varför är jag född i fel kropp? Varför är jag inte man så att jag hade kunnat göra vad fan jag vill, inte vara så jävla duktig, tala om för andra vad de skall göra och tjäna en jävla massa pengar?

* varför måste man ha så jävla många lösenord till så satans många olika konton och skit?

* varför är livet orättvist? Varför blir de som varit sjuka sjukare och varför blir de som har så mycket alltid rikare? Varför får vissa allting gratis medan andra måste slita som djur?


Kommentarer
Postat av: Pia

Det är väl "lagen om alltings jävlighet", helt enkelt! :o(

Kram på dig!

2009-03-30 @ 21:59:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0