Sjukhussjukan

Fy fan vad jag avskyr sjukhus! Var beställer de den där hemska gröna färgen som finns på alla sjukhus...blä säger jag bara. Pappa är iaf opererad nu och det har gått finfint. Känns jättebra att det äntligen är över. Idag ska jag och mamma göra stan osäker dvs jag ska följa med henne på en shoppingrunda, huga! Sitter fortfarande i pyjamasen och svarar på en satans massa jobbmail. Vem fan var det som kom på den hemska uppfinningen att kommunicera elektroniskt...supereffektivt visst men man är ju fan aldrig ledig...


kram på er!


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Ja usch vad jobbigt med sjukhus :( Hoppas allt ordnar sig nu iaf..

Hittade du nåt fint på stan? Tog du dig en gratis våffla på Gustav? :)

Kram

2009-03-25 @ 22:45:15
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0