Cajun, sorg och solnedgång

En familjemedlem gick bort igår efter en lång tids sjukdom. Det känns jättesorgligt men samtidigt är det otroligt skönt att han fick somna in och slipper lida mer. Det regnar i Malmö idag och vi har en riktig myslördag. Har varit ute på bilutflykt dvs. vi köpte varsin kopp kaffe och donuts och åkte en tur på den skånska landsbygden, snacka om vuxenpoäng men mysigt var det!

Jag känner mig sliten som fan men på ett ganska avkopplat sätt, är långtifrån så stressad som jag var för en månad sedan..skönt....Ligger i soffan och slötittar på nån komedi med Queen Latifa och Steve Martin, den suger fett men jag har inte högre ambitioner än så...om inte annat så börjar Harry Potter snart...

Vi var ute en sväng igår, landade på Lilla torg men var hemma tidigt, tidigt. Kanske är det så att den tiden är förbi när man går ut för att ha kul, middagar hemma med familjen kanske är den nya melodin...?


Hemmalagad cajunmiddag..gooooott!






från vardagsrumsfönstret...

Kommentarer
Postat av: Häxprinsessan

Så sorgligt när någon ger sig iväg sådär...beklagar. Ja, trött kan ske man får vara i perioder. Det är ju bara inte så "inne" att ebjaka det. JAg unnar mig att vara trött ibland, fast man nästan inte kan...



Tid för retreat. Är viktigt. Sedan kan det komma en social period igen.



Kram

2009-05-17 @ 15:02:38
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Usch, jag är ledsen för din skull.. :( Det va inte din pappa väl?



Kramar

2009-05-17 @ 21:41:29
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0