Gratis är gott?

Jag har en riktig gratisdag idag. Fråga mig inte varför. Började dagen med att få en frukostmacka gratis i fiket eftersom kassan inte funkade, blev sedan bjuden på lunch av en snäll kollega och  sedan bjöd kocken i restaurangen mig på glass. Is it my l lucky day eller är jag bara ovanligt söt..? :P Ska jag köpa en trisslott idag kanske?

Annars då? Jodå det rullar. Har varit effektiv idag och det känns riktigt bra! Tänkte dricka ett par koppar kaffe till och köra gärnet ett par timmar till...vi har ju långhelg den här helgen, sambon ska tydligen måla om kontoret, det tänker inte jag göra (hehe) tänker hålla tummarna för en solig och varm helg för då är det jag som ligger på bechen med en bok!

So long!





Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hej!

Jag visste då inte att du jobbade där på ett universitet.. men då förstår jag! fasen vad jobbigt o sova borta så mycket.. vet jag inte om jag hade pallat.. om man har sambo eller så liksom.. Du är duktig du! :)



Idag har det vart jobbig heldag i skolan. Åkte till Limhamn direkt efter o fixade naglarna.. Kunde inte låta bli att köpa med mig en kaka hem.. :/ hmm



Kramkram!

2009-05-19 @ 18:59:34
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Haha.. vilken lyx! :D

2009-05-25 @ 19:48:39
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0