Nödvändigt ont

Den här dagen har känts rätt meningslös eftersom vi har spenderat typ tre timmar i bilen på jakt efter en reservgrej till just bilen. Nu hittade vi den och fick den för 50 spänn vilket verkligen var super men det känns ändå som en bortkastad dag...kanske känner jag så för att jag bara skulle vilja vara hemma och göra allt det där man aldrig  hinner annars...

Jag längtar så otroligt mycket till semestern, framförallt för att jag börjar känna mig folkskygg. Jag tänker hela tiden att jag skulle vilja vara för mig själv en stund men jag har konstant människor omkring mig och jag märker på mig själv att det ibland tar mer energi än vad det ger..när man känner så är det fan dags för ledighet!

Dagens naturfotograf....




Kommentarer
Postat av: LaLizita

Men usch vad jobbigt.. Se till o ta lite ledigt då!! När är din semester?

Vad synd att du missade mig i lördags.. typiskt att du prickar in min halvtimmes lunch varje gång.. Sist kikade du ju fram precis när jag kom tillbaka från lunchen så det va ju bara rena turen att jag hann komma innan du gått :)

Jag jobbar hela nästa söndag också så då får du göra ett nytt försök :)min lunch är nog runt 14 typ.. KRAM

2009-05-04 @ 17:09:15
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Tanten

Ibland behöver man verkligen vara i fred.

2009-05-04 @ 17:41:15
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag trodde jag var ensam om att vara folkskygg.. Skönt att det inte bara är jag. Tack. kram

2009-05-07 @ 11:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0