Orosmoln

Vaknar upp och har en gigantisk klump i magen. Min första tanke när jag slår upp ögonen är "har det hänt något?" Visst är det hemskt med aningar, man känner att något har hänt eller att något är på väg att hända men man kan inte sätta fingret på det.

Jag jobbar hemifrån idag. Ibland funkar det faktiskt bäst, visst, det är jättetrevligt med alla människor på kontoret men alla möten och konferenser gör att man inte får mycket gjort. Så därför blir det hemmajobb idag, lugn och ro.

Valborg har varit både avkopplande och stressande. Det känns som att vi har haft fullt upp hela tiden. Igår gick vår bil sönder och större delen av dagen ägnades åt att försöka fixa den på alla möjliga sätt...avskyr när bilar går sönder....

Jag ska försöka jobba på min klump, får väl slå en ping till mamma och höra om allt är ok...hoppas, hoppas den försvinner snart...


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hoppas allt är bra med allt o alla så inget jobbigt har hänt..

Jag pluggar själv hemma idag, skönt :)

Kram

2009-05-04 @ 11:40:37
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Pia

Känner igen det där!! Dessutom är jag en sådan som tänker ut massor med hemskheter istället för att tänka positivt..

Jag hoppas att din "klump" inte betydde något tråkigt utan att alla mår bra!! Kram!

2009-05-05 @ 16:16:23
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0