PMS-tårar

Jag grinar åt allt idag. Jag har pms. Bigmoterfuckingtimepms. Ibland kan det låta så klyschigt att prata om pms. Och när man inte har det tänker man, är det så farligt egentlige. Nej egentligen inte. Det är mer den känslomässiga bergochdalbanan som kan vara lite besvärlig...Jag började till och med grina på kontoret idag alldeles innan jag skulle gå hem. Vilken tur att nästan alla hade gått...haha..

Jag kollade in Bloggfamiljen idag och började grina när jag såg bilder på Hannah Graaf och hennes lilla nyfödda bebis. Jag började nästan grina när killen med hunden som åkte på samma tåg idag berättade för en annan resenär att han måste göra sig av med sin hund för att han inte hinner med den. Jag fick ett mail från en 15-årig tjej som har bulimi och när jag svarar henne hur jag gick till väga för att få hjälp börjar jag grina igen. Ja, så  här har det varit hela dagen. Ni fattar.
Nu blir det sängen för min del. Lång dag imorgon med en massa lååååånga möten -bah.

bikiniångest....ja man vill bara gråta...

frukost, middag, lunch..inte riktigt, men nästan...

jag adopterar dig!!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Det där med hormoner kan vara ett helvete.

2009-05-06 @ 08:14:07
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Usch, vilken jobbig dag du måste haft.. Känner igen mig.. Sån kan jag me bli ibland, då allt bara känns skitjobbigt.. Inget kul..

Hoppas din dag idag blir bättre. Fika mycket :)

Fast det kanske inte är det bästa egentligen, kom jag på nu efter att jag skrivit det.. Då blir man lätt ledsen o får ångest efteråt.. Hmm , ok.. Vad ska ja då peppa med .. Längta efter en myskväll med din kille ikväll.. Bara gosa upp dig hos honom i soffan.. Ni behöver inte säga nånting, bara njuta av tryggheten, närheten och värmen...

Hmm, hur lät det där!? Jaja ok..



Kram! :)

2009-05-06 @ 09:31:27
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Elina

Söt vovve :)

2009-05-06 @ 15:45:06
URL: http://eliiinas.blogg.se/
Postat av: Cat

Usch, det är inte alls skoj när man blir sådär känslig. =(

En del har ju väldiga problem med pms. Såg ett program på TVn om just det.. Rätt intressant faktiskt, även om jag tyckte väldigt synd om stackarn som hade stora problem med det.



Visst är den läcker tatueringen! =) Så sugen på något sånt där, men aj aj.. Har en i svanken o den var hemsk att göra.

2009-05-06 @ 20:49:13
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0