Suddigt

Vaknar upp och känner mig bakfull. Huvudet är tungt och jag får knappt upp ögonen. Vilken tur att jag åker hem idag och att det är långhelg...Det regnar ute och kaffet är slut på jobbet. Vilken underbar dag...

Idag är det planeringsmöte på schemat, jippie säger jag, inte. Men, hur trist det än är med möten känns det alltid bättre när man fått lite ordning på saker och ting...Det märks så tydligt på mina arbetskollegor att det snart är semester. Det är svårare att få tag på människor och de är inte lika på g längre...

Jag har för övrigt hittat en ny sängkamrat, eller en nygammal, Harry Potter. Det är så mysigt att krypa ner med en stor tjock bok och bara läsa sig bort från allt...en bra vana jag måste fortsätta med, förundras alltid över att jag glömmer bort att läsa i vissa perioder fastän det får mig att må så bra.

Nu, jävligt starkt te.

blurr...



Kommentarer
Postat av: Karin

tack:)

2009-05-20 @ 09:32:30
URL: http://karinolofsson.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Vilka finfina örhängen!



Det är ju skit när man vaknar upp sådär.. Hoppas du känner dig bättre snart!



Nu är det hög tid att jag börjar packa!



Trevlig helg!

2009-05-20 @ 09:49:58
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Pia

Harry Potter-böckerna är ok, så länge man håller till i mitten av boken.. då har man balans och samma tyngd på bägge armarna (när man ligger i sängen och läser!!).. Värre är det i början och i slutet!! ;o)

2009-05-20 @ 22:12:31
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0