Underbara fredag!

Thank God it's friday! Iofs hade jag rätt mycket fredag igår med italiens glass, hemmagjord cajunmat (med hemmagjorda lökringar!) och trevligt sällskap. Jag och sambon fastnade framför en av de sämsta svenska filmerna jag någonsin sett, Angel, ni vet den där Helena Bergström spelar svensk rockstjärna (!) vars karriär går neråt och för att få fart på den igen simulerar sin egen död. Fantastiskt dålig men vi fick oss iaf ett gott skratt...

Vi har strålande sol i Malmö och jag och vovven har hunnit med en underbar promenad på Limhamnsfältet. Det är massage för själen att vakna upp och se havet...

Ikväll väntar utgång med vänner, trevligt, framförallt för att det var så längesedan. Trevlig fredag på er!


Kommentarer
Postat av: Elin

Den filmen såg jag också igår. Satt nästan hela filmen och skämdes för den var så dålig. Och så tog den aldrig slut.

Hoppas att du får en trevlig helg.

2009-05-15 @ 13:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0