Jajamän!

Hallå! I'm back! Inga döda punkter för den här bitterfittan den här veckan inte! Har flängt runt som en skållad höna men på ett mycket bra sätt. Drog till tyskland i torsdags och julhandlade, haha! Oerhört roligt! Och då snackar vi inte bara om att handla på sig en massa sprit utan snarare om att handla sjuka mängder choklad, schampo, parfym, smink, massa god mat, och lite annat smått och gott. Vi hade en skitkul dag med mycket skratt och det var precis vad jag behövde. Älskar verklign att strosa runt i mataffärer i tyskland, de har så mycket gott till väldigt bra priser.

Passade också så att ta en runda i taxfreeshoppingen också på färja, jisses amalia säger jag bara, hade kunnat köpa med mig halva affären! Till slut blev det iaf en Boss Orange och en Lancome Hypnose mascara, lyxpresent till mig!

"Passade på" att köpa en bil till mig i veckan också när vi ändå var i farten...så nu har jag/vi (MY PRECIOUS!) en alldeles egen liten sportigare sak som går på räls i kurvorna. Yieehhhaa!!

Nej nu jävlar blir det currygryta! Puss och kram på er!

Kommentarer
Postat av: LaLizita

Åååh vad mysigt det låter! Alltid kul att åka på små utflykter till andra länder.

Härligt med ny bil också. Längtar tills jag börjar jobba sen och kan köpa mig en bil :D

Ha en trevlig söndag, nu ska jag till jobbet.

Kram

2009-11-08 @ 10:23:57
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0