Pappersrensning, garderobsrensning, sinnesrensning

Jisses amalia vilken effektiv dag! Äntligen har jag fått lite gjort! Känns superbra, har rensat i alla papper, kvitton, fakturor, momsredovisningar och slängt. Så underbart det är att slänga! Haha!

Har även hunnit med lite garderobsrensning och tvätt under helgen. Också skönt. Behöver kolla igenom garderoben rätt ofta för att se vad man egentligen använder och vad som bara tar plats. Effektivt värre med andra ord.

Årets nyårslöfte kommer att bli att lära sig skriva listor. Känner att det börjar bli nödvändigt för jag kan inte sålla och sortera allt i min hjärna längre...ska skrivas listor över vad som ska göras hemma, på företaget, på jobbet...rubbet! Nu jävlas ska det bli ordning och reda...

I övrigt har vi käkat spaghetti och min feta italianoköttfärssås med massor av vitlök, rött vin och grädde. Nu dricks det kaffe och smaskas på ragusa, det ni!





Kommentarer
Postat av: LaLizita

Du har minsann vart effektiv, duktigt! :)

Vad är ragusa???

2009-11-22 @ 21:17:08
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Kadri

mycket fina bilder

2009-11-22 @ 22:05:48
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0