Freaky friday

Wooiiie! Fredag! Skall iofs jobba både idag och imorgon men det är så roligt så det gööör inget! Åkte tåg i 6 timmar igår och det var nog mitt livs märkligaste tågresa. Ungen bredvid mig fick plöstligt en spyattack och kräktes coca-cola i ca tio min...kräkfontän är ingen höjdare mina vänner...eftersom tåget av fullt restulterade det i att jag fick sitta i kräklukt i tre timmar...yippiekayeah! När mamman och det spyende barnet äntligen hoppat av kom nästa freakshow, tjejerna i sätet bakom mig börjar sjunga (?) Whatthefuck? Jag har inga problem med människor som sjunger, men halv tio, efter en lång resa, fyra timmar sömn vill man bara ha lugn och ro...som sagt märkligaste resan på länge....

Har varit ute men vovven på hundfältet idag. Som att gå till lekplatsen fast för hundar haha. Han har lekt med Bertie och Berta och tyckte att livet var rätt underbart. Det gjorde jag också.

Nu väntar dusch, papiljotter (haha!) seminarier och kaffe och mingel.
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0