Lugn

Har fått sova som en liten prinsessa två nätter i rad...wooiiie! Underbar känsla att gosa ner sig mellan mina två killar, dvs sambon och hunden...Känner mig trygg där och sover såklart underbart gott. Upp tidigt och ut på fältet med hunden. Helt ok eftersom jag har saknat det hela veckan. Vi har dessutom sol i malmö vilket gör att den här fredagen känns fantastico!

Tänkte dra ut det gottaste av helgen, långa frukostar, morgontidning, långa promenader och imorgon fotbollsmatch såklart! Vår lägenhet ska tydligen förvandlas till camp Zlatan. Mycket spännande..!

Inser helt plötsligt att det snart är vinter. Affärerna har redan börjat plocka fram julpyntet..vart tog sommaren vägen. Har haft ett sånt rasande tempo hela hösten att jag knappt märkt att vi gått in i oktober...huga...


Kommentarer
Postat av: Curlingmorsan

Åh, vad härligt det låter. Skönt att du får lite andningspaus. Känns som om du behöver det.

Ha en underbar fredag och helg.

2009-10-09 @ 10:56:13
URL: http://curlingmorsans.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Ta vara på helgen, det är mysigt :)

2009-10-09 @ 19:47:54
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0