Dags för bokmässa!

Det är rena julafton för mig idag mina vänner! Det är nämligen dags för en av årets höjpunkter, bokmässan i Göteborg! Som jag har längtat. Jag är som ett barn som inte kan sova för att jag är så exhalterad, underbart att man faktikt fortfarande kan få till den känslan.  I år får jag även med mig sambon så vi ska ha en finfin heldag tillsammans. Finns inget bättre än att traska runt bland alla författare, bibliotikarier, kulturtanter i randiga tröjor och smycken i trä, yngre tanter som jag i randiga tröjor och smycken i trä och alla övriga som trängs på denna underbart stora yta. Man klämmer på böcker, bläddrar, botaniserar i boklådor, får autografer i böcker,  äter gott, dricker kaffe, det är helt enkelt jävligt mys! Så, I'm off för en av de bästa dagarna på året!

Puss och kram på er!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Åååh jag skulle också velat va där..

Ha det så kul :)

2009-09-25 @ 13:28:42
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Lotta

Har aldrig vart på bokmässan men vill gärna en dag besöka den. Hittade du något spännande då?

LOtta

2009-10-02 @ 22:36:29
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0