Like a million dollar...

Hör och  häpna, idag känner sig Bifferfittan snygg som en aldrig annars! Lite oväntat faktiskt med tanke på nattens mardrömmar och förvirring, vaknade 03.15 och trodde att klockan var 09.15 höll på att gå upp när jag kom på att fan vad mörkt det är...smartass...

Hursomhelst känner jag mig lätt, snygg, sexig, smart och allmänt gorgeous idag. Det hör ju liksom inte till vanligheterna så jag tänkte suga på den här karamellen riktigt ordenligt. Det oväntade är att det är jag själv som fått mig att känna så här, ingen man, ingen komplimang, de nada. Fake it t'il you make it baby, nu kör vi så det ryker!

Puss och kram




Kommentarer
Postat av: LaLizita

Hejhej! sug sug sug!! :D

hoppas hela veckan fortsätter lika bra!

Med mig är det bra nu. Inte lika mkt i skolan eftersom tentan klarades av igår.. Nu är det bara grupparbete som ska presenteras nästa vecka. Sedan är det ju praktik i 9v!! Så jävla skönt det ska bli!



Stressa inte ihjäl dig nu! Njut åtminstone av kvällen! Kanske köpa hem lite god sushi till dig o mannen o mysa i soffan?! :)



2009-09-23 @ 13:57:30
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Andrina, mina gömda tankar och åsikter

Jag gillar såna dagar! Så sköna :)

2009-09-23 @ 16:27:32
URL: http://andrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0