Feber, frossa och 2-årsjubileum

Hallå där, tre veckor sedan jag bloggade sist, det måste nästan vara rekord. Denna månaden fyller bloggen två år, jisses amalia säger jag. Tack alla ni som har hängt med, kommenterat och läst...det uppskattas! har jobbet stenhårt i tre veckor...rest runt och jobbat lite till. Nu får jag betala för det med feber och frossa och ont i halsen. Illa..

Det finns så mycket jag vill skriva om men jag hittar inte riktigt orden idag. Så mycket som händer, snurrar runt i mitt huvud. Så många ord som far runt där inne, så många tankar som vill ut. Kan inte riktigt formulera dem idag bara...

Ägnar mig mest åt det jag älskar, läsa. Slukar böcker för tillfället och älskar det. Det verkar som om ju fler ord jag får ha i mitt liv, ju lyckligare är jag...Imorgon är det resdag igen, kommer på mig själv med att ibland inte veta på vilken plats jag befinner mig. Får tänka efter en kvarts sekund ibland för att komma på om jag kan gå på den konsertern eller bion, vilken stad befinner jag mig i egentligen?

Vem var jag för två år sedan när jag började skriva här i bloggen? En ledsen, lite ensam tjej som vanrade runt på gatorna i Malmö och funderade en väldig massa. Nu, två år senare. Nytt jobb, nya människor, ny lägenhet, nya tankar, nya möjligheter...en annan jag. Eller?

Dags för mer te..och alvedon...

Puss och kram på er!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis på tvåårsdagen! ha det toppen. kram lotta

2010-04-15 @ 22:16:56
URL: http://atollenrock.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Skönt att få ett livstecken ifrån dig! Man blev ju nästan orolig ett tag :)



KRAM o krya på dig!

2010-04-15 @ 23:22:27
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0