Frukost på balkongen

Morrn!
Idag ska balkongen invigas! Efter en veckas regn och rusk har solen och den blå himlen kikat fram! Lovely! Frukost på balkongen väntar...me like!

Vad händer? Både mycket och lite. Vi har flyttat till ett hus kan man säga...och kommer fortsätta pendla ett tag till fast med lite mindre mellanrum. Och! Vi renoverar...jisses amalia säger jag bara vilken prövning! Hela köket är utrivet, alllt är nytt och byggt från grunden...Vi äter, lever, jobbar, sover i tv-rummet och diskar i duschen, vilken mardröm, men det kommer bli superduper när det är klart.

Jag känner mig både starkare och svagare. Trött efter intensivt arbete och pendlande. Starkare på så sätt att jag världen inte går under av allting...Det är fortfarande mycket tankar kring livet och meningen med detta. Men, kanske får jag acceptera att detta är en del av mig. Det ständiga ifrågasättandet.

Längtar efter semestern! Vi funderar på att åka utomlands men ingenting är bestämt ännu...ibland känns det som att man måste komma utanför rikets gränser för att verkligen slappna av, släppa datorn och tänka på annat...annars är jobbet ständigt närvarande..men vi får se...Barcelona känns väldigt lockande precis som toscanska kusten....

That's it for today! Nu ska jag kasta mig in i duschen och sen dra till affären och köpe frulle. So long!


En ny favorit! Barcelona är underbart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0