Är älskarinnan nazist?

Stackars Sandra Bullock säger jag. Inte för att jag brukar bry mig om vem som knullar vem i Hollywood men jag måste nog säga att jag lider med den stackars människa vars man varit otrogen med en vidrig kvinna som poserat med hakkors. För det första kan man ju fråga sig vad fan det är för fel på mannen. Hur i helvete tänker han? För det andra undrar jag hur livet kan vara så ironiskt och grymt att Sandra ena dagen vinner en oscar och nästa dag blir cheatad av sin man med en Eva Braun wannabe. Nog om otrohet. Helgen har varit precis så mysig som jag önskade. Har fått sova ut och jobba bort lite och även hunnit umgås med både sambo hund och övrig familj. Balsam för själen med andra ord. Har även hunnit med att promenera (jag som inte skulle göra någonting den här helgen haha) vilket är ljuvligt. Våren är verkligen på väg och i morse spottade jag och hunden årets första knoppar, jeeeey!

Nu jävlar blir det kaffe och leverpastejmackor, så gott! Puss och kram


Sexigt värre...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Då är det nog där jag har varit skulle jag tro.

Pratar du franska? Själv pluggade jag franska i nice för mer än 10 år sedan men tyvärr så faller ju det mesta i glömska när man inte har chans att praktisera den... Försöker mig på att läsa nån bok emellanåt men det är svårt.

Ha det. lotta

2010-03-23 @ 20:55:12
URL: http://atollenrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0