in da club

Söndag morgon. Sitter i vår divansoffa i morgonrock, en stor kopp kaffe och kaviarmackor. Utgång igår. En massa timmars dansande i 11 cm höga klackar. Väldigt roligt men väldigt smärtsamt haha! Skönt att få dra på sig en lbd och känna sig lite fin. Vardagen blir så jävla grå annars. Underbart skönt att få dansa och även skönt att känna att jävlar vad skönt det är att ha någon att komma hem till. Att slippa jakten, slippa bli bedömd, slippa känna stressen över det. Det slår mig att det ibland ses som lite "fult" att inte vara singel i vissa sammanhang, man blir ifrågasatt för att man hellre umgås med sin sambo än är ute och slår klackarna i taket. För mig handlar det om prioritering. Min sambo är min bästa vän så det känns inte precis som en uppoffring att umgås med honom, klart att man ska ge varandra space och möjlighet att umgås med andra människor men jag skulle aldrig välja nattklubb före honom. Aldrig. Om det gör mig tråkig och en soffsittare så fine.

Har haft en underbar helg hittills och mer väntar! Idag är det konsert på schemat, The temptations och the four tops! Wooiiie! Helt underbart! Underbar musik och underbara människor väntar!

Jag vet att jag kommer vara helt slut efter den här helgen. När klockan ringer 06.45 imorgon kommer jag vara halvdöd. Somnade vid 03.30 igår och väcktes kl 08 av hunden....men...det kommer definitivt vara värt det!


Nu ska jag väcka sambon, dags att gå på födelsedagskalas!

Puss och kram :D


Kommentarer
Postat av: LaLizita

Det låter ju som att du haft en riktigt schysst helg! :D Själv har jag bara jobbat.. men nästa helg blire party igen :D

2010-03-08 @ 19:24:06
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0