Uppdatering

I'm spinning around. Herrejävlar vad det går. Tar paus den här helgen. Stoppar skivan, drar på mig flanellskjortan och gummistövlarna. Tösen behöver lugn och ro. Jag är så dubbel i det där. Får ångest när jag inte gör saker jag tycker om, och får ännu mer ångest när livet går så fort att jag inte hinner med.

Är överlyckilg över att våren har tagit sina första stapplande steg. Solen, knopparna, havet som börjar lukta hav. Äntligen. Funderar över vad jag ska göra i sommar. Behöver man göra något? Vad längtar jag efter? Hinner inte tänka längre än näsan räcker nuförtiden och ändå gör jag inget annat än planerar. Contratictions in term...

Väntar på att sambon ska komma hem. Grillad kyckling och avocadosallad står på menyn. Längtar efter te i soffa och film. Har mest jobbat på kvällarna de senaste dagarna och stupa i säng. Dessutom är det inte roligt att mysa med film själv i soffan. Nu blir det ändring på det.

Tjipp!



Kommentarer
Postat av: LaLizita

Åh, vad mysigt du verkar ha det. När man hör sånt här längtar ja också efter sambo :)

kram

2010-03-18 @ 21:40:07
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0