Det är Robin Hood jag vill ha!

Bio ikväll! Robin Hood, fredagkväll och hångelsoffa, kan det bli bättre..?! Har haft ett par mycket trevliga dagar med mycket vänner, skitsnack, skräpmat och garv. Som jag behövde det då! Le grande finale kommer på söndag då vi är ett gäng som ska käka brunch tillsammans på ett av malmös största hotel...we like!

Det är skitväder i Malmö, jag som hade sett fram lite emot att mysa i solen på en uteservering med så blev det icke! Men det är finfint ändå. Jag som trodde att jag hade jättemycket att skriva om insåg plötsligt att jag inte hade det...allt är nämligen precis som vanligt... Ut med hunden, ut på stan, åka 40 mil, jobba, sova, äta gi, gå ner 4 kilo, äta mer kycklingfilé och cashewnötter, lyssna på ekot på morgonen, somna men deckaren i handen. That's life...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0