I målartagen

Hola!

Long time no see..börjar bli en ful ovana! Well, vi håller iaf på att reparera köket och nu har vi kommit så långt att vi målar väggarna, wooiie! Igår drog jag på mig de älskade målar och snickarjeansen och tillsammans med sambon blev väggarna grundade med vit färg. Vilken skillnad det blir! Helt underbart att få ett nytt fräsch kök! Snart är det dags att införskaffa spis, kylskåp, diskmaskin, ugn och mikro, så många beslut, så vuxna beslut! Haha! Jag som aldrig har ägnat en tanke åt vilket kylskåp man bör ha...det löser sig nog...

Har en underbar jobbdag idag, började med att ta med hunden till badplatsen och bada lite, sedan ingefärste  i soffan tillsammans med gomorron sverige. Nu sitter jag här och sunkar mig i soffan och läser en massa papper och info - jag jobbar men sitter ändå i min soffa. Skööööönt! Solen skiner och jag tror att det här kommer bli en bra dag, eller, jag kommer göra det till en bra dag.

En månad kvar till semester och ledighet...fan vad jag längtar!


Kommentarer
Postat av: korven

haha jag har också målarjeans och jag älskar dem

2010-05-06 @ 13:30:11
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Sv: Tack så mycket! Ja jag är sjukt nöjd med min nya fina header :D



Vad kul att ni typ "flyttar" till huset!!! Vart va det de låg nu igen? Inte ända bort på västkusten va??



Skönt när man är hemma och renoverar och få se hur det fina resultatet växer fram! Jag vill också!

Ja det ska bli mycket skönt med lite semester snart! Jag åker ju till spanien 1v den 10 juni :) Inte långt kvar!! Kände att jag ville unna mig en liten resa innan operationen för sen under sommaren kan man ju inte göra mycket.. Framför allt vill man väl inte visa sig kanske..



Ska ni åka iväg nånstans i sommar!?



Kram!

2010-05-06 @ 14:37:48
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0