Hej!

Alltså jag förstår inte. Ni är så många som är här inne fortfarande och jag har nästan glömt bort den här bloggen. Jag skäms lite. Jag mår bra. Jag skriver mycket men inte alls på den här bloggen. Jag saknar er men inte hur jag mådde när jag startade den här bloggen. Jisses så mycket som har hänt sedan jag skrev sist. Jag börjar bli vuxen, börjar längta efter barn, börjar bli av med rastlösheten och är väldigt nöjd med det lilla. Det ytliga bekymrar mig inte längre, jag kräks inte längre och tycker inte längre så illa om mig själv att jag vill krossa spegeln när jag ser mig själv i den.

Frågan är om ni vill läsa tankarna som mitt nya jag har?  Om det hör hemma på den här bloggen. jag vet inte, var tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0