Accept the good

Vi såg en film igår som heter Things we lost in the fire, en hollywoodfilm iofs men den är regisserad av danska Susanne Bier med Benicio del Toro och Halle Berry i huvudrollerna. Rekommenderas! Jag grät och skrattade om vartannat och det är ju ett bra betyg...! De pratade iaf om "accept the good" - acceptera det goda i livet. Så idag gör jag det. Istället för att vara sur över att jag måste gå ut med hunder i ett blåsigt malmö är jag tacksam över att jag har en hund och istället för att gnälla över att jag ska åka iväg om en stund är jag glad över att jag har en bra bil och en man att komma hem till. Var inte det storsint av mig så säg!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0