Shit happens!

Hej på er därute! Har varit borta ett tag, framförallt på grund av en gipsad arm och lite annat ont i kroppen efter en liten olycka :) Nu mår jag iaf bra och är fit for fight igen även om gipset fortfarande sitter kvar. Blev lite chockad av de 553 besökarna häromdagen, har ingen aning om var alla ni kom ifrån och som vanligt är det ingen som berättar det heller ;) Kul var det iaf! Inser till min stora förskräckelse att det snart är jul. Jag som tidigare avskydde julen har sakta men säkert börjat acceptera denna högtid som infaller en gång om året. Det som har gjort att min ångest har dämpats är att jag/vi numera själv kan bestämma över julen eftersom vi själva ställer till med julkalas och julmiddag. Då handlar julen helt plötslig om något jag tycker om nämligen laga mat, mysa med människor jag gillar och gemenskap. I år tänker jag testa nya goda recept och njuta av ledigheten - inte tvingas in i traditioner och stress. Tror ni jag klarar det? ;)

puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0