Drömskor från Zara

Vaknar upp med lite feber, snuva och halsont. Syndommigdag. Att det dessutom är full storm ute och regnar gjorde det inte bättre. Efter en snabb runda kom jag och hunden in  igen, genomblöta och halvt bortblåsta. Jag sitter fortfarande i pyjamas och borde duscha och packa mig till jobbet, men jag har inte riktigt samlat krafterna ännu.

Gör istället det jag brukar när jag behöver lite cheermeup - tittar på skor. Det är lika bra att erkänna det med en gång. Jag missbrukar skor. Jag älskar skor. Jag har alldeles för många skor. (kanske knappast något jag är ensam om?) Och det är underbart! Drömskorna har alltid hög klack, är perfekt symetriska och gör min dag. Vilket är ganska märkligt med tanke på hur sällan jag faktiskt får användning av just sådana skor...Kanske kommer jag titta tillbaks på mina skor när jag är 70 och tänka, vad bra att du unnade dig de där höga lila skorna som du använde en gång, eller så kanske jag tänker, vad fan skulle du med dem till..?  Idag kikade jag på zaras hemsida och ser att de har massor av finfina skor. Give it to me baby säger jag bara!

Vad har ni för förhållande till skor egentligen kamrater..?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe jo men vikten har ju INGET med saken att göra, när jag är lite starkare/snyggare väger jag bara lite mer, man måste ju "bygga" för att bli fastare/snyggare i kroppen liksom:)

trevlig tisdag på dig!!

2010-09-14 @ 09:45:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

mmmm skor...älskar skor..särskilt röda skor.

2010-09-14 @ 11:56:15
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Karin

Hehe I see,, av styrketräning blir man iaf fastare:D



älskar dem också, men älskar väskor mer haha



hoppas du har en fin tisdag!!

2010-09-14 @ 13:17:43
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0