Speedad, stressad och rädd för ormar under sängen

Morrn! Speedad som få, drömt mardrömmar om svarta ormar som ville äta upp mig inatt och vaknade och kände att här vill inte jag ligga kvar, så upp och hoppa. Har en underbar morgon här i skääärgården, rosa sol, fåglar som kvittrar och härlig höstluft. Jag är stressad som fasen, jobb som måste bli klart och jag har skrivkramp. Inte bra, inte bra alls. Vad gör man åt sånt? Har semester kvar att ta ut i november, skönt, funderar på vad vi ska hitta på. Har nog aldrig varit i så stort behov av semester som jag är nu, sommarens semester gick åt till att jobba och det börjar kännas nu. Det viktigaste är att man får sömn säger min doktor, utan sömn, pannkaka med allt. Så, jag lägger mig så tidigt jag kan när jag kan och somnar in med en bok. Och det hjälper faktiskt mot stressen, hur tråkigt det än låter. Det är väl bara att inse att man måste ta hand om sig, det är ingen annan som gör det åt en.

Ha en trevlig dag därute!


Kommentarer
Postat av: Malin Sundin

vacker bild :)

2010-10-04 @ 23:25:24
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0