Sunday kind of love

Älskade söndag. Tid för återhämtning men också tvättning, städning,  och långa promenader. Började med blåbärsgröt och kokboksläsning och nu är det dags för att aktivera både hunden och sambon med en långpromenad. Har en underbar och hektisk vecka för mig med filmvisning, bokmässa, roliga jobbgrejer och säkerligen en massa underbara människor. Även den här veckan har varit finfin. Fått massor gjort, delad adrenalinkick och glädjeskutt med sambon och fått bra överraskningar. Imorgon får vi svar på ännu en riktigt bra händelse, håller tummarna stenhårt för att det ska gå vägen!


Ikväll håller jag tummarna för det rödgröna blocket, jag tillhör dem som tror att sverige mår bättre av empati och solidaritet. Jag är så trött på att läsa de blåa anhängarnas argument på facebook: "det passar min livsstil bäst"...visst jag, jag jag...men vi då? Vi i hela Sverige? Från rinkeby till Djursholm, från Rosengård till Örgryte. Det är väl oss det handlar om, inte enbart om mig?

Nu: ut i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0