Fredagsmiddag

Fredag! Denna underbara helgkänsla som sprider sig i min kropp! Hara gjort sånadär typiska fredagssaker, storhandlat plockat och grejat och nu blir det let's dance. Det är ungefär allt jag har ork till haha.

Orkade iaf laga en riktig fredagsklassiker, entrecote med sötpotatis, bearnaisesås och färsk sparris, mums! Med rätt sällskap en fredag är en sådan måltid rätt oslagbar ;) Hade jag fått bestämma hade jag dunkat lite ben&jerrys också men det blir inget med det, får nöja mig med ett par rutor mörk choklad och en kaffe.

Trevlig helg på er vänner!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där såg riktigt mumsigt ut det!

2011-02-27 @ 10:41:44
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0