Honey, I'm coming home

Har haft en fantastisk vecka. Skratt, tårar, mingel, film, film, film. Men nu är det slut och idag åker jag hem. Skönt och ledsamt samtidigt. Älskar ju att vara här men jag längtar faktiskt hem också. Det är alltid lika nyttigt för mig att vara här. En välbehövd paus från vardagen samtidigt som det får mig att uppskatta den ännu mer. Filmerna jag ser ger mig alltid en ny infallsvilken. Reflektion helt enkelt.

Hoppas ni har haft en bra vecka kära läsare. Den här helgen tänker jag inte göra mycket. Koppla av och bara vara. Nästa vecka väntar konferens och ännu mer jobb.

Ta vara på de små stunderna!
puss å kram


Kommentarer
Postat av: m

vad jobbar du med?

2011-02-15 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0