Inglasad

Vaknar upp till en värld som blivit konserverad av is under natten. Regnet som föll igår kväll frös genast till is och konserverade varvje grässtrå. Ganske vackert men fullkomligt livsfarligt. Jag och vovven höll på att bryta benen av oss och den stackars hunden hamnade på rygg ett antal gånger.

Idag fick vi ett sånt där fantastiskt roligt besked som gjorde att livet blev så mycket roligare med en gång. Haade ingen aning om att det här problemet hade bekymrat mig så, men nu är det iaf löst och det blev en underbart bra lösning. Ibland löser sig vissa saker på sätt man aldrig hade kunnat ana.

Lugn och skön lördag idag, har myst, ätit gott och nyttigt, pillat lite, myst lite till och nu sitter jag här framför min älskade blogg med en kopp kaffe.  Jag kan inte förstå varför den ger så mycket nöje, att det är så kul när ni ger er till känna och kommenterar. Vilka behov är det den tillfredsställer? Uppmärksamhet, bekräfelse, gemenskap?
Jag vet inte, men jag kommer fortsätta så länge det är roligt. Om inte annat är det kul att titta tillbaka och se hur livet har varit de senaste tre åren.

Frostat fönster

Konververat gräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0