Önskelista

Livet rullar som vanligt på i en faslig fart. Jobb, träning, livet i sig gör att det känns som att dagarna rinner iväg. Har några saker på min lista som jag skulle vilja göra...dags att prioritera och börja planera?

* Restaurang - jag är en matnörd och njuter i fulla drag när jag får äta på restaurang...inspirationen flödar och ibland är det t.om. bättre än sex ;) När: på måndag alla <3 -ans dag!

* Bio med älsklingen - efter en vecka på gbg filmfestival och 14 filmer senare kan man ju tycka att filmbehovet är täckt men icke-så nicke! På måndag är det jag och älsklingen som går på dejt dvs på bio!

*Dansa hela natten lång - på med conversen och dansa loss! När? I ett annat liv..?

*Luncha och snacka skit med vän - nödvändigt för att man skall överleva! När? På torsdag, yeeey!

*Weekend - fylla på energi, inspireras, titta på människor, strosa...ja ni fattar. När? BARCELONA i mars!

*Lyxbrunch - ni märker temat..mat är mitt liv...Hiltons bruncher i Malmö..ojojoj, chokladfontän och ostron, mama mia! När? snart hoppas jag...


Underbar middag i Barcelona 2010


Kommentarer
Postat av: KONST(IGT)

Men gu så härligt! =)

2011-02-16 @ 11:53:05
URL: http://marietegelid.blogg.se/
Postat av: annika

Hej! Halkade in på din blogg och tycker du är duktig som kämpar på med maten och träningen. Jag har oxå sedan snart två månader skärpt mig med maten och träningen. Jag har en del nyttiga recept och lite matdagböcker där som du kan läsa, om du vill :)



Jag tar en del inspiration från annika sjöös blogg, hon är duktig!



Kämpa på!



Kram från Annika

2011-02-16 @ 12:07:32
URL: http://pojkenoflickan.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vill också åka til Barcelona!

2011-02-16 @ 13:08:38
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0