Lördagslunken

Sitter i soffan och har inte riktigt kommit igång än. Har åstadkommit en nyttig frukost och kaffe men inte så mycket mer än så. Behöver vara nyttig idag. Städa, tvätta jobba och inte minst träna. Me like. Efter fyra nätter utan sömn har jag sovit som en stock sedan älsklingen kommit hem. Det känns skit att inte kunna sova ordentligt när han är borta...att jag aldrig vänjer mig...

Spenderade fredagskvällen framför tv:n, lets dance (!) och fruktsallad. Jag hejar på Frank Andersson haha!

Har en enorm resfeber i kroppen. Längtar efter att strosa längs Seine i Paris, titta på gatustånden i Barcelona, äta glass i Rom..ja ni fattar.

Nu: jobb!

puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0