Motivationsbild

Måndag morgon och jag är svajig och seg efter en natt av mardrömmar. Well, nu är det nya tag som gäller, ny vecka, nya träningspass, dags att motivera sig! Lästa på Katrin Zytomierskas blogg att hon har gått ner en väldigt massa kilo, det är inte jag ute efter egentligen, jag vill mest bli fastare i kroppen och må bättre. Piggare framförallt! *zombie* Hursomhelst så hade hon publicerat en bild på sig själv i bikini när hon vad smal och snygg enligt henne själv, allt för att motivera henne att träna. Nu har jag inte en bild på mig i bikini, det har jag liksom sett till att det aldrig kommer hända...Jag tror inte att jag äger en "snyggbild" på mig själv så det får bli en fetbild istället, tagen nu i morse. Undrar om det hjälper? Hur motiverar ni er?




Kommentarer
Postat av: Karin

tack!:) Ja det är rätt så härligt!

2011-01-17 @ 09:57:56
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0