Thank god it's friday?

Fredagen kom snabbt. Tyvärr. Har alldeles för mycket som skall vara klart i början på veckan så fredagen var inte alls välkommen. Det blir helgjobb för min del. Huga. Well, ingen idé att stressa upp sig, lika bra att skriva den berömda listan, jobba och bocka av. Då brukar det lösa sig.

Hur har ni det? Ni är väldigt tysta nuförtiden, det går i perioder det där. Ett tag hade jag en bild av vem som läser min blogg men nu har jag faktiskt ingen aning. Det förbryllar mig att antalet läsare ligger stadigt även om jag inte skriver under långa perioder och det får en att fundera på vem det är som kikar in varje dag.

Har kommit in i en riktigt skum planeringsperiod, jag planerar allt och tycker det är skönt. Skriver matlistor, lägger fram kläder på kvällen, skriver listor till mig själv över vad jag ska göra. Och det hjälper, allting blir lite lättare och jag blir mindre stressad, framförallt på morgonen då alltför många val ibland känns som att bestiga mount everest, haha.

Dags att kavla upp ärmarna, njut av er fredag! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Karin.se

bra schema!



sv: ja, men eller hur.. här tar vi ofta med det vi inte orkar äta upp och lämnar till några matlösa på vägen hem..

2011-01-21 @ 10:03:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0