Ut med julen...

Samma känsla varje år. Pepparkakorna står en upp i halsen, julskinkan börjar mögla och granen barrar i ren protest. Nü åker julen ut, iaf i vårt hus. Det har varit en fantastisk jul, kanske den bästa någonsin. Lugn och ro och en väldans massa mys. Har klämt oss igenom säsong 3-4 av Madmen och en väldans massa filmer däremellan.
Nu är jag redo för vardag. Det spritter i kroppen av att få komma igång och det är positivt för det var ett tag sedan det spritte i den här kroppen kan jag säga...

Så, idag åker granen ut, håret färgas, mattorna ska vädras och lakanen bytas. Imorgon börjar jobbet igen, en skön mjukstart. Imorgon skall jag dessutom införskaffa gymkort och ta mitt första pass, yeeyy!.

I år är det jag som bestämmer. Så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0