Backa inte!

Jag pratade med min pappa förut. Vi pratade bland annat om att jag inte känner för att gå på en tillställning på fredag som jag är bjuden på. Det handlar främst om att jag inte känner mig bekväm i sammanhanget. Han sa något bra då som han alltid brukar säga. Han sa, "när du känner så, backa inte, gå emot det istället och gör det, det kommer kännas mycket bättre" Jag är så lätt för jag känner mig alltid så stark när han säger så. Vilken bra pappa jag har tänkte jag...Så kom jag att tänka på att fan, min pojkvän säger ju samma sak fast med andra ord. Han brukar säga, "gå emot dina rädslor, de är bara en känsla." Så egentligen säger de samma sak, min pappa och min pojkvän. Lustigt det där att jag har en pappa och pojkvän som tänker så lika..eller kanske inte konstigt...kanske bara en jävla tur för mig...


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra!

2008-05-14 @ 22:50:42
Postat av: Fanny

Ha en bra dag :D

2008-05-14 @ 22:58:43
URL: http://www.faaanys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0