Importerad fru?

Jag hittade av en slump den här sidan på nätet. Thai Love links Den erbjuder detta:

ThaiLoveLinks.com är en Thai dating och kontaktannons sida som hjälper människor att hitta Thai singlar för vänskap, dating, romans eller äktenskap. Du kan använda våran sida till att hitta Thai kärlek , Thai kvinnor och kontakta Thai kvinnor som söker brevvänner eller vänskap, kort sagt hitta din drömpartner. Börja redan idag! - Bli Medlem Gratis för att börja träffa Thai kvinnor för dating, romans eller till och med äktenskap.


Jag blir liksom äcklad när jag läser sånt här. Jag vet, visst, det är ingenting fel med att söka efter kärlek. Men det här blir liksom bara så jävla fel. Min sambo och jag var i Thailand för ca ett halvår sedan och den prostitution vi såg där var fanimig upprörande. Visst var jag beredd på att det skulle finns prostitution men det vi pplevde var något helt annat än vad vi hade kunnat föreställa oss. I princis allting gick ut på att sälja sex. Och de tjejerna som gjorde det vad förhoppningsvis över 15....Jag blev så jävla äcklad av alla europeiska män som gottade sig i prostitutionen och verkgligen utnyttjade de fattiga människorna till max. Det kändes nästan som att de tyckte att de gjorde dessa fattiga flickor en tjänst genom att betala dem pengar för sex, dvs, det kändes som att de tyckte att de gjorde en god gärning..sjukt! Jag blir illamående när jag tänker på det. Vi bara utnyttjar deras fattigdom till att få det vi vill ha. Skäms!

image432

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja fy fan vad äckligt!! Grisar!

2008-05-11 @ 08:09:41
URL: http://whattowear.blogg.se
Postat av: Storstadsbulimiker - Emma

Ja, jag lider verkligen med de här kvinnorna. Jag tycker att det är ren exploatering och det är hlt jävla avskyvärt hur vi utnyttjar fattigdom!

2008-05-11 @ 08:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0