Får man prata om rött bajs?

Känsliga läsare varnas!
Förra lördagen var jag och sambon på kalkonmiddag där det serverades ungsbakade rödbetor. Dagen efter när jag gick på toaletten trodde jag att jag hade fått någon allvarlig sjukdom och ett par sekunder var jag osäker på om jag skulle dö eller om jag bara hade fått ofrivillig mens innan jag kom på att jag käkade rödbetor kvällen innan. Jag var tvungen att fråga sambon om han också hade rött bajs. JA!! sade han väldigt glatt...

Vilken tur att man kan dela med sig av sånt här till sin sambo eller hur...? Och så undrar jag vart fjärilarna i magen och romantiken tog vägen...


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha:D! Vilken härlig grej, kan tänka mig att flera tusen tankar for igenom huvudet när du märkte färgen på din avföring flinar stort

2008-11-21 @ 19:02:55
URL: http://greendove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0