Det där med förhållanden...

Det känns som att jag och min sambo inte har träffats på evigheter. Vi är här fysiskt men inte alltid mentalt...min sambo jobbar dessutom hur mycket som helst. Vi springer om varandra och när mitt dygn går mot sitt slut har hans bara börjat. Överlever ett förhållande ett sånt här liv? Inte i längden gissar jag. Jag överlever för att vi försöker ta vara på de små stunderna. Att dricka kaffe tillsammans, skratta ett par gånger om dagen och skicka en jävla massa sms....

Nu är det läggdags för mig, har en intressant och händelserik dag framför mig imorgon!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips på en grym hobbyblogg! Tror du kommer gilla den.

2008-10-07 @ 01:56:23
URL: http://spov.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Jag vet exakt hur du känner dig, när jag är ute och åker då är sambon hemma å vice versa...

2008-10-07 @ 21:05:59
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0