I'm back!

Hej på er! Är tillbaks från Halmstad igen, inspelningen gick mycket bra och imorgon ska vi spela in det sista (spelar in en informationsfilm). Vädret var fantasiskt i Halmstad, sol och blå himmel, vad mer kan man önska sig när man ska filma utomhus! 

Jag och fotografen käkade lunch på Åhlens, vet ni vad jag betalade för en chokladboll?? 22 spänn! Gah! Jaja, skit samma...undrar bara vad de har för vinst på en boll....

Nu ska jag och sambon iväg och fixa festlokal till hans födelsedag! puss och kram på er...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad trevligt att det gick bra i Halmstad. Trevlig stad för övrigt, har bott där ett litet tag.



22 kr? My god, saftigt må jag säga. Det var sådär kul att få pung i filen i morse, får nog flytta köksbordet så sikten ändras...

2008-10-07 @ 17:33:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: ronja

22spänn.. sjukt

2008-10-07 @ 20:38:24
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0