Ögonblick


Den här bilden symboliserar mycket av mitt liv just nu. Tyvärr ser ni inte väskorna som står bredvid mig. Jag sitter på en tågstation med en bok i ena handen och mobilen i andra. Jag är konstant i rörelse och på väg någonstans. Har blivit något av en professioell pendlare som numera packar smart och effektivt och enbart packar ner kläder och skor som passar varandra. Har halva mitt liv i axelremsväskan, mobil, almanacka, p-piller, alvedon...ett litet minilivskit. Ständigt redo. Städigt på språng.

Idag är jag hemma i Malmö och märkligt nog känner jag mig stressad som fan. Kanske för att det är så mycket jag vill göran är jag är här men i slutändan hinner jag med så lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0