Strandpromenad

Söndag morgon och det är lugnt och skönt. Har promenerat med hunden och tog en alldeles egen promenad på stranden. Där var nästan inget folk alls ännu vilket var jäkligt skönt. Satt där en stund i sanden och tittade ut över havet och kände att det här kan jag leva med hehe. Har haft en riktigt bra helg och idag ska vi avrunda den med en kräftskiva. Mysmys. Havskräftor och aioli är förmodligen det bästa som finns! Igår hade vi filmkväll här hemma med massor av godis. Visst är det märligt att man tröttnar så snabbt på uteserveringar och ser fram emot att få ligga hemma i soffan och kolla på film. Eller det kanske bara är jag som gör det? Även om man har mer ledig tid på sommaren är den även fylld med en massa måsten och jag upplever rätt ofta att det kan vara jävligt stressande att känna att man alltid måste hitta på något. Är jag ensam om det?


Viktigt med varsin påse hehe...


Hur vi än möblerar slutar det alltid med att hunden får bästa platsen...








Solblekt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0