En fullproppad hjärna

Huvudet snurrar som fan efter dagens aktivititeter. Har inte haft en lugn stund och efter fyra timmars möte är man rätt mör kan jag meddela.Jag slutar aldrig förvånas över de olika knep människor använder för att få fram sina åsikter, bland annat har jag lyssnat på en person idag som använde sig av så jävla tvivelaktig retorik att jag höll på att storkna. Varför skall det vara så jävla svårt med rak kommunikation? Säg vad fan du vill och tycker och så är det bra sen! Nä, allt måste lindas in i retoriskt bullshit, ibland på gymnasienivå...Den här bloggen heter inte bitterfitta för inte.. :P
 Måste få ner stressnivån annars kommer jag inte palla trycket känner jag. Nästa vecka blir bättre däremot, vi ska ju åka till Stockholm! Wooiiiee!
Nu blir det promenad hemåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0