Blondes have more fun..?

Har haft en jätterolig och fartfylld dag. Hunnit med ett par seminarier, föreläsningar, samt ätit middag och snackat skit med kollegor. Riktigt trevligt som sagt. Sov bara fyra-fem timmar inatt och det börjar kännas nu. Jag tog mig en titt i spegeln idag och fick se att jag nästan börjar bli brunett, huga! Så, vad gör man inte...trots svimfärdig av trötthet så sitter jag nu här med håret i plasthätta och blonderar för fullt. Imorgon är det fest och jag har ju hört att blondes have more fun... :P

kram och godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym



Hejsan, vilken rolig blogg du har :) Jag har precis gjort en blogg, tänkte fråga om du ville komma med lite tips och läsa :)?

Bloggen ; www.hildingellen.blogg.se

2009-01-26 @ 23:17:14
URL: http://hildingellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0